Wake up call!

Jag satt som vanligt och gjorde grupparbetet i skolan så ringer dolt nummer, jag svarar och då hör jag 2 manliga röster. Jag trodde att det var om sommarjobb men när dem sa att det Knappen och Hakim från NRJ blev jag helt nervös, uppspelt, förväntansfull och glad! Jag hade anmält Ellinor till Wake up call ( skojar med folk på morgonen) för ca 2 veckor sedan, men jag trodde verkligen inte hon skulle komma med! Hela klassen vet om det utom Ellinor själv. Riktigt lurad kommer hon bli!

Om vad vi lurar henne om får ni höra på NRJ 105,2 Imorgon(13 april) kl 7.15, det är roligt så missa det inte!

Kommentarer
Postat av: Elli

HAHAhahah pallar inte!!!!

2010-04-12 @ 20:18:22
Postat av: bitte

Hej har en ny tävling nu på bloggen. Där vinsten består av hårprodukter från Goldwell.



Surfa in här om du vill vara med.



http://www.lovemercury.se//2010/april/super-tavling.html

2010-04-15 @ 14:43:26
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0