Barn, shopping, handboll

Dagen började med skola och där hade vi prov om barn i sorg. Mycket om att tänka själv ex. om hur man ska göra på en förskola när något barn dör. Efteråt åkte jag och Elli till Nova och shoppade. Blev ett linne, en ring och puder. Hittade en härlig mjukisdräkt, ska man köpa haha ? Sedan åkte vi till Friskis och hade barnpassningen, kom två tvillingar på 6 år. Dagens chock: när barnen skulle ta en drickpause (låtsas dricka) för att de hade spelat fotboll, sa den ena: Jag dricker sprit...

Snabbt ta bussen till stationen och gå till arenan och kolla på LUGI- sävehof. Riktigt spännande match! slutade 31-31
Imorgon har jag muntliga nationella, undra hur det kommer gå... hoppas på det bästa!
Nu ska jag kolla lite TV sen sova, Nattinatti
mjukisdressen
Linnet
ringen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0