Bussen krocka med en trappa...

Oj Oj Oj vilket snöväder det är! Fint med snö till julafton så hoppas det håller i sig. Mindre roligt är Kollektivtrafiken.. Igår när jag skulle hem från skolan var alla tåg försenade, så jag valde att ta bussen hem. Såklart körde bussen fel och fick vända, han körde inte bara fel en gång utan två gånger. Han backade tillochmed in i en trappa till ett hus... efter en timme i bussen var jag hemma iallafall.
Idag fick jag reda på omdömet i teckenspråk. tydliga rörelser, använde munnen hela låten och levde mig in i en bumbibjörn, ingen negativt alls yees!
nu ska jag snart ta tåget till Malmö. Hem till Natalie och sedan utgång wiihoo !! Längesedan man var ute och dansade.
Natalie och jag för 2 år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0