Skridsko i Arenan

Idag på idrotten åkte vi till Arenan för att åka skridskor. För min del var det på med skridskorna, ut på isen, försökte ta mig över planen med hjälp av en kompis, sen ta av dem igen och på med mina vanliga skor. Som ni kanske förstår är det inte min starkaste sida. Därför får man göra något annat rolig som att fota när de andra åkte och skratta när de trilla, tills batteriet och minnet tog slut.

Sandra och Hasije

Jag, Hasije och Ellinor

Jag och Ellinor

Ellinor och Maj


Ellinor och Hannah

Kommentarer
Postat av: The Twilight Series

Hejhej!

Vi är fyra tjejer som driver en blogg om Twilightserien!

Kika gärna in och lägg gärna till oss på Bloglovin, men det är inget tvång!



Ha en fortsatt bra kväll!

Kram

TTS

2010-03-18 @ 19:25:32
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0